Den sabla apan John Blund är död!

Inatt provade jag alla ställningar (inga snuskiga tankar nu) som finns att prova men inte fan hjälpte det! Jag kunde INTE sova och den lilla satans John Blund syntes inte till!!! Jag tänkte ett tag att jag skulle väcka maken för att liksom få sällskap där i nattmörkret men jag avstod för annars hade det slutat med att jag både var osams med honom och vaken!..... Är det inte konstigt att man mitt i natten börjar snöa in på en massa saker som man ändå inte kan lösa där och då? En sån sak som höll mig vaken var att jag hade glömt att tacka mina kollegor för de fina blommorna jag fick när jag var sjuk.... vad skulle jag göra åt det kl 02.47? Ringa någon från jobbet kanske?


Idag när jag gick hem från jobbet slog vårkänslorna till med full kraft! Jag fick en lyckokänsla så kraftig att jag höll på att överfalla en okänd man och ge honom en tungkyss! Sjukt va? Jag avstod men log ett patetiskt leende mot honom som säkert gav honom rysningar av...........obehag! Ni som läser min blogg vet ju hur mycket jag hatar vinter och snö så ni kan gissa att jag njuter av solen och fåglarna och att det luktar vår! Kanske ska ta fram solstolen till helgen? Men med min vanliga tur så drar jag kortet i flexklockan för hemgång inför helgen och samtidigt så börjar det säkert att snöa! Nej, jag ska fortsätta tänka positivt och känna lycka!! Love is in the air!



Min son har köpt en studio där han spelar in sina egna låtar. Han är så duktig och har nu fått kontakt med en producent som är intresserad av hans musik.... vad händer då? Givetvis ser jag min chans att göra karriär inom musiken. Jag ska spela in min version av La de svinge och sen är det bara att skicka iväg en demo till sonens producent men för säkerhets skull ska Bertan i Skara få ett ex också! Jag kommer att göra succé och innan mediatrycket blir för stort vill jag bjuda er på en utomhuskonsert redan nu på lördag. Vi ses i Stadsparken kl. 15.00, fri entré! Ta med näsdukar för inte ett öga kommer vara torrt av den vackra sången!!!


                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHA Jag dööööööör!

2009-03-19 @ 20:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0