Hej igen!

Jag har haft ett uppehåll i skrivandet av den enkla anledningen att jag varit lat.... inte haft något att skriva om och inte orkat tänka ut något roligt heller för den delen!

Men nu är jag här och tänkte därför berätta om min ångest just nu inför visningarna av lägenheter som vi ska på i veckan. Jag är helt såld på den ena av dessa lägenheter men vi står "bara" som nr tre i kön. Tänk om ettan eller tvåan vill ha lägenheten! DÅ BLIR JAG GALEN! Jag vill ha den eftersom den passar en prinsessa som mig! Det är glittrig fasad och lyxigt badrum vilket är mycket viktigt för mig när jag efter duschen smörjer in mig med min hudcreme ala blåvitt! Nej, jag är ingen diva men det skulle vara härligt att få bo i ett hus med glittrig fasad..... Får vi inte den så har vi ju en chans kvar vid den andra visningen men det är en bostadsrätt och då måste man skaka fram drygt en miljon. Undrar vad jag ska skaka? Den kan vara fin IRL (lärt mig av sonen) men det finns en del att göra. Jag är nämligen allergisk mot våtrumsmatta - ja, inte fysiskt allergiskt, men mentalt! Det spelar ingen roll vilka färger dessa är gjorda i, jag avskyr dem ändå!

Idag har jag inte gjort mycket. Ambitionen var att åka till M-berg och dricka kaffe men latheten slog till och istället blev det tv och kaffe hemma istället. Maken lagade världens godaste middag och efter det har jag haft ett konstant sug efter MARÄNGSVISS!! Det är så gott att man bara dööör. Suget försvinner inte trots att jag till och med har försökt suga ur tuben. Synd om mig just nu!

Nu ska jag inte skriva mer här för ikväll eftersom jag har ett uppdrag att utföra men det kan jag inte berätta om just nu, kanske en annan dag. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0