I´m back (the man behind the mask... en favoritlåt från 80-talet)

Jag trodde att jag hade slutat blogga och det höll verkligen på att bli så eftersom jag varken kom ihåg adressen till bloggen eller mitt lösenord. Men jag är född envis och som den viking jag är så var det bara att spotta i händerna och ta tag i problemet! Hm, hur då, tänker ni säkert...... spotta i händerna och sedan greppa tag i huvudet och skaka?

Ikväll har jag tittat på Äntligen hemma och där är det en person som verkligen promenerar på mina nerver. Skulle jag bli lämnad på en öde ö med den människan så skulle jag dricka saltvatten tills jag skrumpnade ihop som en liten åsnepung! Jag klarar inte av hennes rosiga kinder och psykotiska klädstil, men allra minst klarar jag av hennes käcka sätt! Hon heter Camilla och får mig att må illa!!! Sabla apa rent ut sagt och hon gör mig galen.... men annars mår jag bra! :)

Att jag inte bloggat på så länge beror på att jag tänkte kolla hur länge det dröjde innan någon kommenterade det. Och plötsligt hände det! En kär "gammal" vän frågade efter mitt bloggande och smickrad som jag blev så sitter jag alltså här nu och vet du fröken A? Jag skriver mest till dig, speciellt bara till dig. Kom precis ihåg en liknande formulering som jag skrattade hysteriskt åt när du berättade om.

Så här på våren så är jag som vanligt kär! Mest i maken men även i en annan gubbe som ger mig sådant som ingen annan kan! Han smakar hallon, kan vara hård som en puck, kylig och alldeles underbar!!! Hans initialer är G.B och han är så viktig för mig!!! Han har en stor strut som jag får suga på när jag vill. Och redan här är det väl på sin plats att be er känsliga läsare om ursäkt men för att lugna er något så ska jag avslöja vem han är om ni inte redan fattat det!




Jag har redan skrivkramp och nöjer mig för ikväll. Jag ska försöka blogga lite oftare. Till alla er som läser min blogg önskar jag en skön sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma önskar vi er

Kram

2009-05-26 @ 22:38:45
Postat av: Anna

Aaaah ha ha ha! Schysst att du påminner mig om min traumatiska tonår ;-) (fast jag var ju faktiskt 20 bast när det där hände, vilket gör att jag får inhandla ytterligare en skämskudde). Du kanske kan be GB prata speciellt med dig...

Kram!

2009-05-27 @ 10:14:48
Postat av: C

Äntligen!!! Jag började få abstinens.

2009-05-28 @ 11:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0