Arg

Jag är arg utan att veta varför men kanske har det att göra med allt jävla gnäll runtomkring om allting. Sen går den jävla magsjukan som jag hatar mer än krig och det ska man ju upplysas om hela tiden...... jag vill inte veta för då mår jag illa och blir hypokondrisk!

Jag tänker i alla fall inte blogga mer idag för jag har ingen lust och gör som jag själv vill för det är min blogg så det så! Nu känns det faktiskt lite bättre. Ska nog gå ut i tvättstugan och spöa skiten ur centrifugen så kanske allt ordnar upp sig!!??










Har i alla fall haft barn och barnbarn på besök i helgen och det var roligt och då var jag inte arg! Det kommer snart tillbaka och det ska bli så mysigt att fira lillens första jul...

/Draken

Kommentarer
Postat av: lejonmamman

Det är bra. Skäll, ryt och bråka bara. Ut med skiten.

Kraaam.

2010-12-19 @ 22:04:25
URL: http://endjungelbok.wordpress.com/
Postat av: Terese

Jag var också arg idag. Kanske hörde till dagen? Arga dagen liksom? Enda tjejhästen i stallet var på rasande humör också.

2010-12-21 @ 01:20:59
URL: http://littlemisscary.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0