over and out...

Jag ger upp och lägger ner den här bloggen! Tack till alla er som läst vad jag skrivit och lämnat kommentarer men nu är det slut. Allt har sin tid och sen är det dags att gå vidare! Där är jag nu! Min blogg var tänkt att innehålla mycket humor och reflektioner över livet och allt som händer men just nu har jag fullt upp med att ta skydd! Jag har inget roligt att skriva eller dela med mig av och då är det bäst att låta bli att skriva eftersom jag vill roa, inte oroa!

Jag vill bara nämna en sista sak innan jag avslutar: Var mot andra som du själv vill bli behandlad! Det är inte alltid lätt men det är inte så svårt att försöka!


 

Kommentarer
Postat av: laisa

Näääää! Skit också... Ska ta till mig uppmaningen.

Sköt om dig!

2010-02-10 @ 09:43:19
URL: http://laisasblogg.blogspot.com
Postat av: Terese

Vad är det som har hänt??

2010-02-12 @ 14:28:01
Postat av: Anonym

Att kunna läsa dina inlägg har fått mig att känna att du är närmare så jag kommer definitivt att sakna det! Vi ses snart - in real life! Kram

2010-02-13 @ 20:03:36
Postat av: läsare

Så tråkigt att du inte bloggar längre....det var rolig läsning och hoppet slocknar varje gång jag är här och kollar om mirakel skett.... kom igen! Skriv igen!!!!!

2010-07-04 @ 14:39:22
Postat av: Anonym

hejsan där, har du för dig?:)

2010-07-04 @ 15:38:24
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0