dragkedja i ryggen, tack

Här är det fredagsmys så det ryker om det bokstavligen talat. Vi sitter och flämtar både K och jag men ska man mysa så ska det vara med tända ljus! Ett värmeljus blir 200 gr varmt och vi har just nu 30 ljus tända. SKJUT MIG så varmt är det!!! K börjar klä av sig för att inte dö av värmeslag och ni tror säkert att det är taktik från min sida för att få se honom naken. Hihihi, kanske det.....

Tänk om man hade en dragkedja i ryggen. Vad bra det vore att kunna hänga ut skinnet på kylning! Min sjuka hjärna drar nu igång med en massa roliga och praktiska påhitt som skulle fungera om skinnet var avtagbart men det delar jag INTE med mig av här. Däremot ska jag ringa min syster och spåna vidare på denna idé. Vi har samma gener så hon förstår hur jag tänker.

Skinn töjer sig tyvärr......

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0