hinner inte...

Idag/ikväll hinner jag inte skriva så mycket för jag har haft fullt upp med att limma ihop käften och sitta på mina händer medan maken tuggat frenetiskt sedan vi kom hem..... han har f-n ätit allt och nyligen insåg jag att soffkudden är borta! Jag har bestämt mig för att köra livsstil ala tråkigtjävlatjockholmenstil. Det innebär att jag äter nyttig frukost, lunch och middag med kalorisnåla mellanmål. Så jävla tråkigt! Jag hatar att inte kunna trycka i mig en chokladkaka direkt efter världens laddning med lasagne eller annan fet smarrig mat..... det mesta här på jorden är mänskliga påfund så jag föreslår att vi människor hittar på att den som äter mest godis är mest välmående och lycklig, eller?

Ja, hur som helst så ska jag inte skriva mer nu för jag är tjurig! Jag ska istället suga ur chokladsåstuben UTAN att ta av korken och därefter ska jag äta upp ett reklamblad med bilder på godis och chips. Här kommer det inte att bli något jävla fredagsmys för det är INTE mysigt att titta på film och på sin höjd unna sig ett glas Funlight och eventuellt trycka i sig några sunkiga nötter som max får vara 10 till antalet. Med min otur så smakar hälften av dem ruttet och resten innehåller mask!


En sak som har varit bra idag är att jag har fått träffa min finska lilla pinne och det var både roligt och seriöst! Vi delar många roliga minnen och det blir alltid många skratt när vi ses och tänker tillbaka!




Det är väl bara att gå och lägga sig och hoppas att morgondagen blir bättre. Förresten; är det någon som sett K?
God natt önskar Draken

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahah - världens roligaste bild! Jag rekommenderar fettnötterochmassagräddedieten i stället. Funkar kalas!

2010-10-20 @ 22:30:42
Postat av: Draken

Jessica; jag håller med förutom att jag saknar mackor till frukost.... annars är det en kanondiet! =)

2010-10-21 @ 20:54:48
Postat av: Finska pinnen

Oh det var så mysigt! Kram

2010-10-22 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0