Lösenordsskyddad blogg

Jaha, nu är jag så förbannad att jag måste lukta på lavendeltvålen tror jag..... hade skrivit ett ovanligt långt och roligt inlägg när skiten plötsligt bara försvinner! Sabla jävla teknik! Nu kommer jag inte ihåg allt jag hade skrivit men här kommer en kort sammanfattning: barnbarn och mina barn gör livet värt att leva, snor i håret, städerska och trött, underbart jobberbjudande som jag kanske måste tacka ja till, vänner och helgäventyr, hetsäta godis och rekordet ligger på ett kilo, mcåkning är roligast i 180 km/h och JA, jag vet att det är jävligt olagligt och farligt men det är härligt och jag är tuff! Imorgon ska vi åka och då ska jag testa ett nytt tricks; att stå upp bakom K på motorvägen! Just kidding! Inte ska jag göra det heller......... eller?

Se hela bilden







Jag har fått massor av skäll att jag har lösenordsskyddat min blogg och det är smickrande att inse att jag har läsare! Dessutom finns det ett till skäl till att jag tar bort lösenordet... jag kommer inte ihåg det alla gånger och lämnar ut fel!

Jag har helt tjurat ihop efter att inlägget försvann så nu avslutar jag det här och petar upp två skumbananer i näsan och ser om det kan få mig på bättre humör! Ha en trevlig kväll. Här hemma är det fredagsmys som gäller och det brukar låta så här:

- Gäsp, kan du skicka godisskålen?
- Nää, jag orkar inte.
- Men du har den ju på magen!
- Ja, men jag orkar inte lyfta armen.
- Ge hit godisskålen annars får du stryk!
- Zzzzzzzzzzzzzzzz
- Sover du?
- Zzzzzzzzzzzzzzz
Jaha, då får väl jag också sova då....... Zzzzzzzzzz

God natt önskar en trött drake





Kommentarer
Postat av: Finska Pinnen

Tillbaka till MOB-gruppen eller?!.

2010-10-01 @ 21:18:35
Postat av: Draken

Nej, inte dit men dock statligt! =)

2010-10-01 @ 21:50:12
Postat av: Finska Pinnen

WHAT?????? Nä nu måste vi ta och träffas. Puss

2010-10-01 @ 22:13:53
Postat av: Draken

Ja, det är på tiden att vi ses! Puss tillbaka! ;)

2010-10-01 @ 22:41:21
Postat av: Anne

Tack för att jag får tillbaka min kvällsläsning...blev ju förvånad o besviken när jag upptäckte att jag inte kunde läsa dina inlägg...har ju högläsning för Mogge innan vi ska sova...kvällens höjdpunkt ju....

2010-10-01 @ 23:06:23
Postat av: Draken

Roligt att höra Anne.... kanske ska berätta ngt gammalt och pinsamt om Morgan ngn gång... =)

2010-10-01 @ 23:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0