så lite tid

Jag har inte haft tid att blogga på ett tag och det är synd för det har hänt en del roliga saker. Igår var jag på fest med jobbet och det var lyckat! Träffade många gamla och nya vänner som man annars inte hinner prata så mycket med men nu fanns det tid. Det var bra underhållning och bra musik. Jag överraskade familjen rejält genom att vara hemma en timme senare än vad de slagit vad om. Kanske är så att jag på äldre dar börjar bli en partypingla trots allt! Hihihi.... nu måste jag även passa på att varna maken för att skriva en kommentar om vilken tid jag kom hem! DET VAR JÄTTESENT!


Jag befinner mig i en ganska märklig situation som det har tagit tid att förstå konsekvenserna av. Jag har bestämt mig för att inte skriva så mkt om det här på bloggen och den främsta anledningen till det är för min egen skull. Den läxa som varit tuffast att lära sig är ändå att en del väljer att tro på lögner och dessutom hjälper till att sprida och hålla liv i dessa. Jag fattar inte hur man kan sova gott på natten när man beter sig på detta sätt! Stanna upp och tänk efter vad det får för konsekvenser för de som utsätts! Hur som helst så är jag tacksam för de som tar avstånd från detta och dessutom ser till att jag och andra vet vad som händer.... att allt håller på att lösa sig till det bästa är min övertygelse men jag förundras över hur vissa beter sig och att de inte skäms!

VAR MOT ANDRA SOM DU SJÄLV VILL ATT DE SKA VARA MOT DIG!!! Finns det inte tillräckligt med ondska i världen utan att ni måste bidra med ytterligare jävligheter? Over and out!

Jag längtar ihjäl mig efter mitt lilla barnbarn! Pratade så mycket om honom igår att jag inatt drömde om detta lilla underverk som nu är inne på sin sjunde månad i livet! Han är den mest fantastiska lilla pojke som finns och han har en stor plats i mitt hjärta (det gäller givetvis även K och mina barn)! Inatt drömde jag att lillen hade fått så mycket hår. Det som var oroande var att håret var mörkbrunt och storlockigt. Han hade så stort hår att han inte orkade hålla huvudet upprätt! Dags att ses med andra ord.

 Inte kan han väl ha blivit så här stor redan?

Nu ska jag få mat så det är väl dags att lägga ner det här för ikväll. Imorgon blir det nya äventyr och kanske skriver jag om det här i bloggen men det får vi se..... en lite uppmaning till en av mina värdefulla läsare: dags att lägga ut bilder på Fb till mormor va? =)

//Draken


Kommentarer
Postat av: Dottern

Äntligen en uppdatering om vad som händer och sker! Som jag har väntat! Och jag antar att det är bestraffning som gäller om jag inte lägger ut bilder på Isak på FB. Jag SKA! Jag ska hämta kameran nu!

Kram o love från oss!



2010-10-16 @ 23:01:13
Postat av: Draken

Tack och love från oss till er också! Han är såååå söt på bilderna den lilla plutten!

2010-10-17 @ 10:01:25
Postat av: Jessica

Tack för pratet! Jag är lite besviken över att maken inte skrivit ut hur sent du kom hem och om du hade med McDonalds/Burger Kingpåse eller ej? Jag ordnade en Maxbox för barn natten till söndagen :) Bara 19 kronor och mer än bara gott!

2010-10-18 @ 14:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0