Skjut mig

Idag är det en riktig skitdag måste jag erkänna.... vi var hemma hos våra kära vänner igår och spelade Fía med hutt.... jag har inte direkt tur med tärningarna och fick alltså stjälpa i mig snaps efter snaps i ett rasande tempo. Jag är ingen storkonsument av alkohol i vanliga fall och det visade sig ganska snart. Efter typ fem glas Minttu (I love it, not!) så var jag kung i baren och roligast på festen! Alla dolda talanger kom fram och förstärktes! Inte kan väl jag bli dålig blev kvällens motto och glas efter glas dracks upp i ett rasande tempo. Nostalgitripp hann vi också med och det är sjukt roligt att tänka tillbaka på det glada 80-talet då ALLT hände. För att inte tala om hur snygg man var i sitt stora hår och coola kläder.

Allt roligt tar dock slut och även denna fantastiska kväll. Här sitter jag nu och klockan är snart 19.30. Jag har äntligen tagit mig in i duschen och gjort mig iordning tillräckligt mycket för att våga lämna hemmet för att se sonens match. Jag är löddrig runt munnen av en överdos av samarin. Helst av allt vill jag dö och skulle med glädje bläddra i Fonus senaste postorderkatalog (har de någon?). Nej, så illa är det kanske inte men inte f-n mår jag bra och det är inget jag är stolt över och inte heller finns det någon annan än sig själv att skylla på!

Jag åker nu och när jag kommer hem ska jag skriva kontrakt om att jag INTE SKA DRICKA MER! I alla fall inte den här veckan!

Jag håller i mig och hoppas att jag ska överleva kvällen!

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0