Idag babblar jag bara.....

Det bästa som kunde hända är att det blev fredag! Jag har jobbat hårt den här veckan och verkligen gjort skäl för min lön, så det så! Jag tycker att jag är bra på att ha många bollar i luften men när det blir "bollhavsvarning" så är det lite för mycket kan jag säga........

Hur som helst så har det hänt bra saker också den här veckan och en av dem är att jag bokat in en träff med en gammal vän och kollega. Vi ska prata jobb men det gör inget för det ska bli så roligt att träffa henne igen! Min lilla:Se hela bilden








Vi har arbetat ihop en gång i tiden och det var ett av de tuffaste jobb jag haft. Vi slet som djur hela dagarna och var alltid fullständigt slutkörda när helgen kom..... NOT! Fy f-n vilka gulddagar vi hade! Vi hade hysteriskt roligt tillsammans och var väldigt tighta som grupp (de som fick vara med vill säga) och ingen dag gick utan att vi skrattade halvt ihjäl oss. En sån sak var vår pausgympa som jag blev utsedd att hålla i. Tjo vilket skämt det var! Mellan skratten så skötte vi vårt arbete slaviskt skall tilläggas och vi tjänade måååånga dollars!

Alla goda ting är tre:

De tre vise männen
Tro, hopp och kärlek
Tre små gummor
Tre tenorer
Kicki, Bettan och Lotta 

Jaha, det var ett kryptiskt avslut men så får det bli! ;)

Kommentarer
Postat av: Finska Pinnen

Ja fasen vad vi slet och pausgympan i korridoren var outstanding. Och för att inte tala om hur friska vi var med tanke på allt friskvårdande. Ja visst saknar man den tiden, samtidigt inte alls om du förstår vad jag menar. Ses snart! Kram

2010-10-09 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0