Jag ljuger så bra

Ja, plötsligt händer det..... jag som var så duktig och bara åt nyttigt i en hel vecka kom på mig själv med den förbannade chokladsåstuben tryckt mot käften. Jag kan inte begripa hur det blev så men rätt som det var så attackerade tuben mig och tvingade mig att suga. Ni med snuskig fantasi ser säkert det här i bilder nu! Jag är beroende av choklad och jag menar verkligen beroende! Jag har hittat en ny favorit och det är Marabou som är skydliga. Kanderad mandel med havssalt ger en euforisk upplevelse. I love it!

Annars har dagen idag inneburit en rolig överraskning. Jag har tillfrågats om jag är intresserad av ett uppdrag inom den akademiska världen och gissa om jag är! Jag är sjukt sugen på att testa men frågan är om det går att lösa rent praktiskt. Jag ska fundera och prata mer med A och sedan får vi se..... spännande och så roligt att bli tillfrågad! Det skulle ge mig positiv energi, det vet jag!

Gubben är i Sthl och upplever gamla hårdrocksminnen i Globen. Jag fick äran att städa hemmet och det har jag gjort som en duracellkanin. Älskar när det är nystädad och skinande rent. Det kommer däremot inte att bli lätt att somna utan K bredvid sig. Inte ens fast jag kan vräka ut mig i hela sängen och lägga beslag på ALLA kuddar.

Hur som helst så är återfallet över och jag ska återgå till min sunda livsstil igen. Ingen mer chokladsås så det så! Jag har kastat tuben och kommer inte att skaffa en ny..... i alla fall inte ikväll eftersom affären är stängd. Men innan jag somnar kanske jag ska spana in handla 24. Mest för att ha en back up ifall det blir för tufft att både vara ensam hemma och utan choklad! En gång drömde jag att jag åt världens största chokladboll och när jag vaknade på morgonen var kudden borta! =)

Nu är det läggdags för mig så tills vi ses igen säger jag God natt och sov så gott!

Se hela bilden



I have a dream...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0