levande död

Jag är förkyld och har mått bättre.... käkar vitlök i såna mängder att det titt som tätt ringer "kunder" på dörren då de tror att detta är en orientalisk restaurang. Jag är inte ofta sjuk och nästan aldrig hemma från jobbet men nu får vi se hur det blir med den saken. Kvällen är lång och vitlök samt andra piller är införskaffade.

I två dagar har jag varit på kick off med jobbet och det har varit fantastiskt roligt och trevligt. Mycket har blivit sagt och mycket har ätits! På konferens äts det mer än det andas tror jag! Hur som helst så var det välbehövliga dagar med goda kollegor som är positiva och villiga att arbeta framåt! Vi är ett bra gäng som vill varandra och versamheten väl vilket känns underbart roligt! Vi hade även mångkamp där en gren var en stafett på skidor, ni vet ett par skidor som delas av tre personer. Det gick bra i ca tio meter men sen måste någon i underjorden ha greppat tag i vår högerskida för den gick jävlar inte att rubba! Vi slet som djur men skidan satt fast och vi kom ingenstans. En anledning kan ju vara att vi skrattade hysteriskt men jag tror på riktigt att det var ngt övernaturligt som hindrade oss från att segra. Skit samma, de som vann var värda det och dessutom fick de ett pris som jag inte ville ha: mögelost.

Det här var inte det roligaste inlägget jag skrivit men det kan inte hjälpas när snor och nysningar stör kreativiteten. Jag har i alla fall röstat och det ska bli spännande och se resultatet!

Attjo

Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: vän

Det goda segrar alltid! Krya på dig!

2010-09-19 @ 19:38:27
Postat av: Draken

Tack, jag gör mitt bästa! =)

2010-09-19 @ 21:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0