snygga naglar

Jag har gjort naglar och det är snyggt men helt galet opraktiskt! Att helt plötsligt ha långa naglar ställer till det kan jag säga rent avståndsmässigt. Ska jag klia mig i ögat så är jag "framme" mycket snabbare än normalt med det resultatet att jag petar mig i ögat och det gör ont!!

En natt för länge sen vaknade jag av att jag hade en hand på mitt huvud och den var INTE min och inte heller Kristers. Jag fick panik och slog bort handen med det resultatet att jag nästan ramlade ur sängen och då insåg jag att armen var min egen men att den jäveln hade somnat och var helt bedövad. Trauma!!!!! Har även varit med om att båda armarna sovit när klockan ringer och försök att stänga av ett larm med en sovande arm! Det går inte och är sjukt frustrerande kan jag intyga.

Jaha, återigen har jag lyckats skriva något helt meningslöst men det får vara som det är för jag orkar inte sudda bort det. Jag har varit ute med Mr Sexy och åkt mc igen.  Det är så roligt men det börjar verkligen bli kallt kan jag säga. Vi var till en av mina bästa vänner och fikade och som alltid när vi setts så inser jag att det är för sällan vi träffas.

Hungrig! Kanske ska skjuta en av gårdens 8 miljoner skator och lägga på grillen. Någon som vill komma på grillparty?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0