Jag har fått en award!!



Kolla vad jag har fått! IGEN! Jag blir tårögd av denna fina utmärkelse med tillhörande motivering; Du har fått en förut men jag älskar din blogg och din humor. Det är Minna som nominerat mig och hennes fantastiska blogg kan ni läsa på http://tjejmamma.blogg.se

Idag är jag så glad och lycklig eftersom min son klarade körkortet! Nu kan han köra medan jag och maken återupplever det glada 80-talet tillsammans i baksätet! Not! Jag har aldrig varit mycket för hångel i baksätet och det beror dels på att jag blir åksjuk, dels på att jag inte är en "hånglare".  =)

Jag har en del sjuka funderingar om livet i stort som jag ska försöka blogga om framöver men det får vänta. Jag är så mätt efter kvällens brakmiddag att jag knappt orkar överleva. Följande har jag tryckt i mig efter kl. 15.00 idag:

1 STOR bulle med kanel och mandelmassa (vaktade bullen som om jag vore en hyena)
5 STORA koppar kaffe (önskar mig en urinblåsa stor som en luftballong)
2 kg smågodis (gick inte ens att stänga käften så mycket tryckte jag i mig)
1 medelstor gris (spett ala fläskberg)
1 tunnland klyftpotatis (med skal och allt!)
Grönsaker motsvarande åtta tunnland (inte en chokladdoppad morot så låååångt ögat kunde nå)
1 cider (med smak av päron, därmed nyttig)

Det är nu jag säger "Jag ska aldrig mer äta eller dricka......" och med det avslutar jag detta inlägg för att omgående bege mig ut till maken i vardagsrummet och rycka godisskålen ur händerna på honom. Därefter kanske det är dags för en liten kvällsdans, eller vad säger ni?









Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt rolig blogg. Skriv oftare! /D

2011-01-29 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0