Golfbollsmyggan är här

Det har kommit en ny art av mygga till vårt land och speciellt till min uteplats. Det är golfbollsmyggan som ockuperat landet och gärna också min kropp. Det enda mission den sabla myggjäveln har är att sakta men säkert ta död på mig med sitt evinnerliga (konstigt ord) sugande och varje gång den jäveln stuckit hål på mig så lämnar den kvar en golfboll. Denna golfboll kliar och det räcker inte med att bara rafsa lite random på eländet. Nej, det krävs typ stålull eller en rotborste för att man ska stå ut mentalt. Jag blir galen och har ingen lösning på vad jag ska ta mig till. I förrgår sprutade jag så mycket Radar runtomkring mig att det slutade med ett astmaanfall hos grannen tre km bort! Myggan liksom stannade i luften framför flaskan och gav den fuckyou-fingret innan den lugnt och sansat satte sig i pannan på mig och orsakade en bula stor som en champinjon. Kli kli kli kli Kriget är i full gång och jag ska vinna om det så är det sista jag gör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bloggar du inte? Börja igen så jag får skratta!

2011-06-13 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0