kort inlägg...

Jag fick idag höra att en människa som tyvärr hade otur när utseende delades ut har mage att uttala sig om andras utseende. Denna sabla kossa promenerar på mina nerver och jag försöker verkligen att tänka goda tankar och köra mantran men det hjälper inte. Jag och några fler har svårt att hålla inne med vårt ogillande och det problemet måste vi ta itu med och hantera så vi inte sjunker till samma nivå som denna utsugare..... Så, nu känns det bättre. Vi drakar måste ibland få spruta eld och innan jag avslutar för att återvända ut i värmen så vill jag förtydliga att alla ni läsare som oftast brukar oroa er för att det är er jag menar kan koppla av! Det är INTE ngn av er som avses i ovanstående inlägg. Ha en underbar lördagskväll hälsar Draken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0