Midsommar

Jaha, då var årets midsommarfirande över och det gick ju galant! Spelade Fia med hutt vilket är vansinne ifall man vill må bra nästkommande dag. Jag har fram tills nu legat på soffan och den enda sammanhängande meningen jag fått ur mig är : Jag ska aldrig mer dricka alkohol! Jag är väl troligen inte ensam om att uttala de orden en sån här dag. Hungrig som en varg är jag så vid 12-tiden vräkte jag i mig en korv och massa pasta. Ingen vacker syn kan jag säga. Satte munnen mot tallriken och sedan var det bara att skyffla in och det tog mindre än två minuter så hade jag slafsat i mig allt. Nu är klockan snart halv sju och det är dags för andra matronden. HUNGRIG skrek jag och vips så står maken vid spisen och lagar något som doftar ljuvligt och som bara förvärrar min hunger. Jag dricker sällan alkohol men när jag gör det så skulle jag kunna svälja en älg på tvären dagen efter. Jag är konstant trött varvat med hungrig.......


Hur som helst så hade vi sjukt roligt igår hemma hos våra vänner och vi spelade även TP. Jag briljerade som vanligt med att svara helt fel på de enklaste frågor medan jag kan svaren på frågor som knappt går att slå upp i NE. Intressant hjärnskada jag lider av! Vad kallas rummet där man framkallar foton: Jag svarar framkallningsrum. Inget jag är stolt över men de andra fick roligt. Jag fortsätter inte att berätta om det här för jag inser att det inte låter lika roligt i nyktert tillstånd. Det som inte heller är roligt är att dricka chillishots...... det är så jävla äckligt så till och med flaskan ser ut att vilja spy! Det kan jag i alla fall lova att jag aldrig mer ska dricka! Vi kom hem runt två inatt och efter det har jag inte gjort så mycket annat än att äta och sova alltså. Nu är det dags för mat igen så jag tackar för mig denna midsommardag och återvänder till soffan efter att tallriken är tom.

//Draken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0