Melodifestival och Gurkan

Ja ni, jag borde verkligen jobba med TV för det är min passion att se alla såpor, tävlingar, serier etc. Jag får aldrig nog av denna skimrande skapelse som skänker mig en verklighetsflykt så snart jag önskar. Denna apparat är min bästa vän och den åker på så fort jag kommer hem! Jag har nu helt snöat in på Big Brother och jag skäms inte ens..... för det mesta. Blir det pinsamt så kan jag alltid skulla på att det är i studiesyfte. Jag är intresserad av mänskliga relationer och har nytta av det i mitt arbete, så det så!

Ikväll har jag sjungit med i Melodifestivalen och jag tycker att mååånga låtar var bra. Jag är nöjd men proppmätt för under tiden vi kollade så har jag ätit mat, godis, glass, chips och var tvungen att avsluta med samarin. Har jag en ätstörning? JA!!!! Tugga tugga tugga tugga in absurdum!

Nu ska jag kolla in min nya BB-idol. Han heter Gurkan och första gången jag såg honom var som en av Sveriges värsta bilförare. Nu är han Sveriges bästa dokusåpaskådis.

Jag och Gurkan = forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0