shopping i Ullared

Egentligen skulle vi åka och hälsa på vår älskade dotter och barnbarn imorgon men de får annat besök så vi väntar till nästa helg. Vad ska man då göra en lördag tänker jag och föreslår maken att vi ska åka till Ullared. Han svara ja varpå jag ramlar ur soffan av överraskning!

Jaha, klockan 08.00 imorgon bär det alltså av söderut mot Ola-Conny, Mogge och övriga nissar i det magnifika varuhuset Gekås. Varje gång jag är där så säger jag ALDRIG MER. Haha, jag ljuger så bra! Imorgon ska jag återigen få klämma och känna på alla väskor, plånböcker och heminredning.... K tycker att det är så otroligt roligt att resa med mig eftersom jag är en sådan sprudlande och humoristisk respartner. Eller inte.... det brukar ta max 15 minuter innan jag slår igen mina ljusblå och bilen fylls av ljuva toner när jag snarkar och därmed överröstar radion. Sen är jag utvilad och kan ta över ratten och köra sista biten ner i garaget! 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0