Skiter i listan idag och hatar vinter

Jag har inte bloggat på ett tag och det beror på att jag arbetar under sträng sekretess på dagarna och att det inte händer så mycket att skriva om från soffan där jag ligger på kvällarna! Jag är så fullständigt slutkörd av denna vinter att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Imorse på väg till jobbet halkade jag till och det var startskottet på ett vansinnesutbrott som hade kunnat sluta med arresten för min del. Jävla snöhelveteshalka! Jag fick ett psykbryt ala grand mal som jag tror orsakade ett litet bråck på lillhjärnan. Jag svor, spottade och övervägde på riktigt att klappa till första bästa snöälskare!



Nog om denna skitvinter som gör sitt bästa för att promenera på mina nerver. Jag har börjat träna =) jag går på jympapass och på danspass. Det är så sagolikt vackert när jag rör mig till de afrikanska trummorna. Jag ser att min syster blir alldeles rörd och tårögd när hon tittar på mina graciösa rörelser. NOT! Jag är som en blåval som väntar trillingar och jag är säker på att mina moves hörs till Afrika men det skiter jag i för jag satsar allt och kör järnet där på friskis! Jag ska f-n vara snygg och välmående till sommaren och varje dag kör jag detta mantra för mig själv så jag ska orka dissa socker och godsaker ännu en dag. Ett annat alternativ är att på allvar kolla upp vart i världen det är sexigt att vara rund och go.

Annars rullar det på (bokstavligt talat med tanke på vikten) här i mellansverige. Jag har nått en punkt i livet när jag på allvar funderar över meningen med tillvaron och slutsatsen är att ett år fullt av diverse trauman till sist slutade med en känsla av seger. En kort sammanfattning av 2010 års bokslut är att det var så värt det!

Jag ska avsluta med att tacka en av mina vänner vars blogg jag ofta läser.... hon skrev ett inlägg om olika perversiteter och där nämnde hon en företeelse som hon påstod var direkt vidrig och som hon själv vägrade googla på. Jag med mitt tvångsmässiga beteende höll ju på att välta datorn i iver att googla på just denna företeelse och det som då visades på skärmen borde kunna hjälpa mig att avstå från att någonsin mer stoppa typ choklad i munnen...... fy f-n vad stört och fy f-n vad störd jag är som inte kunde nöja mig med att bara lita på hennes omdöme att avstå från att ta reda på mer..... jag spyr! Som om inte det är nog så googlade jag fram denna sjuka video på makens jobbdator så nu har han en del att förklara ifall hans dator granskas.

Nu ska jag bege mig ut med saltkaret och en gång för alla göra stan snöfri! Imorgon är det sommarskor och kofta som gäller till jobbet! I helgen kanske det blir sol och bad? Du ska inte tro det blir sooooommar ifall inte nån sätter fart!


Kommentarer
Postat av: maken

Vilken sexig sommarbild du hittade på dig ;-)

2011-03-03 @ 21:15:34
Postat av: Draken

Eller hur.... fotot är från i somras. =)

2011-03-04 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0