Tatuerad - not!

Idag slutade jag tidigare för att jag hade en tid bokad för tatuering.... sett fram emot detta länge eftersom jag är övertygad om att bläcket kommer att ge mig min ungdom tillbaka. Jag kommer dit redo att utsätta mig för detta hackande och målande på min kropp när han som ska tatuera mig säger att han inte kan för att han har skadat handen..... Men för i helvete! Är du utvecklingsstörd jävla människa? Vet du inte hur mycket jag har längtat efter denna stund och hur jag har laddat för att stå ut med smärtan? Skadat handen? Det var inte bara handen som var skadad när jag gick därifrån.... hela han var skadad! Jag blev galen, bröt ner karln i en stol och band fast honom och sedan gick jag lös med tatueringsmaskinen och skrev: Sabla apa på bröstkorgen för att därefter pierca honom både här och där. Mest där. =) Eller fantiserar jag nu... kanske tagit detta från en film, hm...

Nej, jag skadade inte karln men jag blev förbannad och om han inte fullföljer sitt uppdrag på måndag istället så ska han få veta att han lever. Jag ska ha min tatuering om jag så ska göra den själv! Har gjort det förr. Som tonåring var det trendigt att rista in initialer på den man gillade och sedan fylla i med blyerts. Hade väl hela alfabetet inristad så ofta som jag blev kär! Hade tydligen bra läkkött på den tiden så ärren är borta! Phu, tack för det!

Hur som helst så är jag inne på att pierca naveln också... det är snyggt och jag vill ha det men inser att min mage inte är gjord för piercing... den gör sig bäst med en badring runt om istället!

Nu måste jag sluta. Ska få mat. Hungrig! Hej då




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0