Dragspelarapan kan dra

Det står en man på stan och drar i sitt dragspel dagarna i ända. Han drar och trycker exakt lika hela tiden timme in och timme ut. Dessutom försöker han sig på Euforia vilket inte går så bra kan man säga. Jag hörde honom inifrån en butik och var till sist tvungen att fråga expediten om hon brukade sjunga med. Nej, men jag får gå på toaletten ofta och avreagera mig genom att misshandla toarullen, svarade hon. Hon hade helt enkelt lust att spöa skiten ur både man och dragspel helt enkelt. Jag förstår henne! När jag gick förbi drog han lite extra i eländet och gav mig ett tandlöst flin. Av mig fick han en pungspark så han for till Jokohama! Såklart inte men jag hade lust.

Hittade mina gamla kastanjetter i en låda. Kanske ska bege mig ut på stan och tjäna ett par kronor alternativt tillbringa resten av dagen i ett mindre rum i utkanten av stan där man både får gratis mat och se män i uniform. Jag återkommer med mer info senare. Magdans och kastanjetter, hm, hur svårt kan det va?

 


Kommentarer
Postat av: Carolin

Väntar på rapport om hur mkt pengar du tjänade in med dina kastanjetter och din mage;) Säkert massor! Glöm bara inte byta om innan du går till jobbet i morgon:)

2012-08-12 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0