Jag har tappat motivationen

I flera dagar har jag tänkt blogga men jag får inte till det..... jag kanske behöver hjälp av er läsare om ni fortfarande orkar kolla in denna öken. Här är det ju sån brist på inlägg att det vore straffbart. Ni som tycker att min blogg är värd att läsa (bortsett från ebbperioden) kanske kan tipsa mig om något jag ska skriva om. Det kan vara precis vad som helst, så utmana mig nu!!!! Det här kan bli hur kul som helst eller hur dumt som helst eller hur tomt på förslag som helst. Jag vågar mig på ett litet hot också; om det inte är fler än fem förslag innan söndag så går denna blogg i graven. ;)

Kommentarer
Postat av: PP

det här är den roligaste bloggen av alla så slutar du säljer jag datorn. Skriv vad som helst, allt är kul ju

2012-08-29 @ 20:00:02
Postat av: Carolin

Men hallå! Du hade ju 5 bra idéer på teman i förra inlägget! Ja väntar m spänning på den där jakten på ledningen och naglar och ingifta släktingar och allt d där!!!

2012-08-30 @ 17:26:32
Postat av: Draken

Du har rätt Carolin.... jag kan nu lägga diagnosen dement till mina övriga tantåkommor. =)

2012-08-30 @ 21:23:54
Postat av: Mona

Vilket hot... klart du får fler än fem förslag! 1 av PP och fyra från Carolin det blir 5! Annars kan du skriva uppföljning på mördarsnigelhistorien eller fiskmåsungarhistorien kanske... två till - tada!

2012-08-31 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0