Jag heter Ironi i andranamn

Jag älskar ironi. Det är ett fantastiskt påhitt som såklart måste hanteras varsamt om man ska använda sig av det. Jag tycker i alla fall att det är en krydda i tillvaron om man klarar balansgången och inte bara blir genuint elak. Jag har en son som är mästare i ironi och vi har många och långa sköna debatter med ironiska inslag. Det här var ett sabla meningslöst inlägg men det beror säkert på att jag tagit bort nagellack och för en kort stund drabbades av någon cerebral nedsättning på grund av acetonångor. Ska inte upprepas och nästa gång jag skriver ett inlägg så kommer det vara lika brilijant som det brukar!


Nu ska jag sova mig snygg, vi ses 2015!

Kommentarer
Postat av: Minna

samma här men det är en svår balansgång. Du vet väll vad som sägs om de som inte förstår ironi, typ män ;) att de inte är lika smarta som vi. Det är därför barn inte förstår det eftersom deras hjärna inte är fullt utvecklad än. Men tur att du har en son som är smart :)

2012-01-18 @ 07:41:43
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0