mörk cheesecake ger tårar

Här kör vi GI så det är helt galet. Jag är motiverad som en tok och har målbilden klar. Jag ska bli smal så det skramlar men inte på ett benrangelvis utan på ett fotomodellvis. Ni kanske inte fattar skillnaden men skit samma. Jag ska bli snygg och smal och lycklig och nyttig och ?

Idag har vi i i alla fall unnat oss på GI-vis. Jag har fått en fantastisk liten cheesecake som var så god att jag fick tårar i ögonen. Den var så söt och chokladig! Jag har ätit en sådan när jag inte körde GI och det var det jävligaste jag någonsin stoppat i truten. Den är allt annat än söt och man får gissa att det är choklad i den. Men när man är avgiftad på socker så förvandlas den till en fejkad sockerbomb. GOTT!

Ikväll har vi slötittat på tv och imorgon bär det av till barnbarnen. De är saknade så lyckan är stor att jag ska få träffa dem! Mina små underverk som jag är så glad att jag får vara mormor till. Jag är en stenhård person i många sammanhang men det finns några saker som gör mig mjuk som bomull: barn, barnbarn och cheesecake!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Recept tack! Jag vill oxå gråta:)

2012-01-14 @ 22:39:25
Postat av: Pia

Själv kör jag med lchf. Om man inte fuskar så försvinner sötsuget faktiskt. Händer dock att jag fuskar.... i dag har jag ätit cheesecake med limesmak. Gott. Tar igen det på gymmet i veckan. :)

2012-01-14 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0