Orädda jag utmanar er!

Jag läser en blogg där ägarinnan tröttnat på att blogga eftersom hon inte trodde sig ha några läsare. Jag kan känna igen mig i henne för i ärlighetens namn så skriver ju de flesta av oss till stor del för er läsare. I annat fall skulle vi skriva dagbok eller på väggarna på offentliga toaletter kanske.

Jag vet att jag har flera läsare för det kan jag se i statistiken och flera av er skriver ju även kommentarer. Underbart kul när kurvan visar uppåt 40 unika läsare! Då blir jag glad, peppad och rörd! Jag kan dock INTE se vilka ni är men jag skulle bli så glad om ni vill skiva en kommentar så att jag ser att statistiken faktiskt stämmer! Ni får såklart vara anonyma om ni vill, skriva långt eller kort. Det är inte farligt, bara lite bökigt men för mig betyder det massor! Tack på förhand!



JAG VÄNTAR!!! //Draken

Kommentarer
Postat av: Minna

Hi hi ja du vet ju att jag läser din blogg. Men är skitdålig på att lämna spår :/ Fast jag vill att andra ska göra det hos mig..

2012-01-04 @ 22:42:10
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/
Postat av: carolin

visst ja, det där glömmer jag. Har skrivit här nga ggr men glömt att skriva mitt namn varje gång. Jag läser så fort jag vet att du skrivit och du är underbar. kram

2012-01-04 @ 22:48:47
Postat av: carolin

Nej men nu försökte jag skriva ett inlägg här och då funkar det inte!!!

Jag skrev iaf typ att jag skrivit kommentarer till dina texter ett antal ggr men att jag alltid glömt skriva mitt namn. Jag läser så fort jag ser att du skrivit och du är underbar. Kram

2012-01-04 @ 22:51:43
Postat av: Mona

... mig med...! Kram!

2012-01-04 @ 22:55:45
Postat av: Terese

Ja folk är skitdåliga på att kommentera i regel. Man får bli som Kissie och bli lite elak så kanske folk reagerar haha

2012-01-04 @ 23:44:52
URL: http://littlemisscary.blogspot.com
Postat av: Janne´s sambo

Jag läser för jag tycker du är rapp i käften och mycket rolig. Har dock ingen lust att skylta med mitt ngt ovanliga namn;)

2012-01-05 @ 01:17:19
Postat av: Kusinen

Jag finns här. Du får mig att skratta och må bra när jag läser det du skriver. Så fortsätt, snälla...

2012-01-05 @ 19:39:23
Postat av: Jessica

Jag läser, men har svårt att kommentera från mobiltelefonen när jag läst. Hoppas du fortsätter skriva, jag gillar att läsa.

2012-01-06 @ 13:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0