Tillbaka

Jag kom inte ihåg mitt inlogg, så länge sen är det jag skrev i min blogg. Skämmes ta mej fan! Ja, det gör jag eftersom ni nu missat att följa mig i min fantastiskt spännande vardag. För att snabbt sammanfatta så har jag blivit attackerad av en elvisp, umgåtts med goda vänner, insett att minnet sviker, klippt luggen snett, överdoserat hemmaboende barn med kärlek tills han spyr, saknat ickehemmaboende barn och barnbarn så det värker, insett att jag har finaste maken på jorden, varit på bio, saknat pappa, gråtit så det skvalar och arbetat.

Det var en kort sammanfattning av vad som hänt sedan sist. Vi har även lyckats enas om att vi är oense om vad vi ska ha för mc till sommaren men jag har mina knep för att få som jag vill. Ni ska få se att jag vinner!

Imorgon ska jag resa på utbildning i tre dagar och nu är det synd om mig. Jag har så svårt att sova borta utan herr K bredvid mig. Visst är det skönt att njuta av ensamheten, stor säng och lyxig frukost men jag börjar ju för tusan bli gammal och gillar uttrycket; mitt hem är min borg!

I övrigt så tuffar det på mot vår och det njuter jag av. Jag vet att det kan vara vinter i minst två månader till men det spelar ingen roll för jag vet att våren finns där ute och snart så är den här. Det är den bästa årstiden och just nu tror jag på riktigt att jag kommer lyckas bli smal som en sytråd innan sommaren och det känns bra! I min fantasi är jag sjukt snygg och vältränad och det är sant till motsatsen har bevisats!

Jag älskar semlor och idag bjöd min fantastiska chef på semeltårta. Jag tittade på den, torkade dregel från både mig och min omgivning men åt jag? NEJ! Jag stod emot och nu, tre timmar senare så ångrar jag mig som en tok! Sitter i köket och hetsäter gurka men det är bara att inse fakta; det är för lite mandelmassa och grädde i den!



Kommentarer
Postat av: Terese

Gurka? Kunde du inte ha tagit nåt lite godare? Typ.. choklad eller nåt? Jag har haft en bra dag idag, varit mindre zombie än vanligt. Kanske tack vare din blogg :)

2012-02-01 @ 02:51:17
URL: http://littlemisscary.blogspot.com
Postat av: Draken

Det glädjer mig kära littemisscary

2012-02-02 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0