Barnbarnmys

Här gäspas det var femte minut på grund av att vi haft en liten propeller i sängen inatt. Våra små barnbarn har sovit hos oss och det är ju så mysigt men också så ovant att ha en liten enmetersfigur snurra runt i sängen. Idag skulle vi bege oss till den stora lekparken och roa oss men såklart ska det regna! Så typiskt och trist. Istället får vi kolla på film och äta godis hemma vilket går lika bra.

Jag kan inte med ord beskriva vad dessa små betyder för oss men jag skulle lätt offra mitt liv för dem om jag var tvungen. Stora I vill vara och skriva och han säger så här:


w2ffffffffffffffffffffffffffffffff vvvvvvvvvvvvvvvvvvv sssssssfjiiji uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt x

Enkelt översatt tror jag att det står: Mormor, gå ifrån datorn och ägna dig mig istället. Annars ska jag mosa dig med en Ahlgrensbil!

Bäst att lyda den lilla bossen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0