gipsade armar

Jag har försökt att tänka ut en smart ursäkt till att jag inte bloggat på länge men den enda jag kom på var att ljuga om att jag halkat på rullgrus och därmed haft gips på båda armarna. Jag har helt enkelt inte lust att blogga eftersom jag inte har något roligt att skriva om. Inser att mitt liv därmed är innehållslöst och trist vilket jag omgående måste ändra på. Så, jag drar och ändrar på mitt trista liv så hörs vi när det är gjort. Typ 2022!

Och hängtuttar har vi allihopa, allihopa, allihopa!




Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag tror jag dör vilken rolig serieruta! Visst f-n e d bra m hängtuttat!

Sen vill ja skriva "nej men du, du har ju ett hur kul liv som helst!"

Utvecklande jobb, rum lediga att inredas av en som älskar inredning, nyköpt motorcykel och barnbarn att upptäcka världen tillsammans med. För att inte tala om alla små vardagliga galenheter som du brukar skriva om här:) Tror bara du har fått lite "sista barnet flugit ur boet ångest" ;) Snart går det över! Kram

2012-03-17 @ 01:16:51
Postat av: Draken

Du är bäst Carolin! Jag fick massor med energi av ditt inlägg och snart skriver jag igen! KRAM

2012-03-17 @ 17:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0