Uppochnervändavärlden

Jag är så lat så jag inte ens orkar trycka på mellanslagstangenten. Vart är världen på väg? Jag tycker att Thorsten Flink är snygg och att Sean alias bananmannen är bra. Dessutom avskyr jag vasaloppet å det har jag förstått är illa! Inte får man tycka illa om denna historiska och anrika tillställning där vuxna människor i tighta trikåer stänker snor och slafsar blåbärssoppa. Det ska man minsann gilla och uppskatta men att tycka att T.F är snygg går inte för sig. Gud vad bra att jag inte faller för grupptryck utan gör som jag vill då!

För att återgå till skideländet så är det väl galet att man tillverkar snö när eländet väl börjar försvinna. Ska inte naturen få ha sin gång? =)

Sonen med flickvän har flyttat hemifrån och de får så fint hemma. Vi börjar även se och ana att allt vi försökt lära vår son har effekt och att denna effekt börjar visa sig nu när har ett eget residens att ta hand om. Han vill ha ordning omkring sig och pratar om kontroll av ekonomin. Underbart och roligt att höra att han faktiskt resonerar klokt och vettigt när det gäller ansvar och planering. Vi är glada för deras skull men det är ändå svårt att släppa taget om "ungen" och inse att han börjar bli vuxen.

Innan promenad i solen ska jag bli medlem i Thorstens fanclub. =)

Kommentarer
Postat av: Finska pinnen

T.F fick min röst! Grym låt och ett grymt framträdande och ja rätt snygg var han också! Det är helt ok Draken! Men det du sa om att Ranelid är Guds gåva till kvinnan däremot.... ;)! Kram

2012-03-08 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0