återkommer snart

Jag lever men har så lite tid över att blogga. Det är inte så att mitt liv plötsligt blivit så händelserikt att jag har svårt att få dygnets timmar att räcka till men jag har haft en del att greja med. Jag ska försöka hinna skriva lite ikväll om jag orkar efter allt tårtätande och firande. Jag fyller nämligen år idag och kan nu stoltsera med 44 år på denna jord. Oj, vilka avtryck jag redan har lämnat här på Tellus och några fler kommer det att blir innan elden slocknar i denna drake....... Nä ni, det där var allt ett önsketänkande att jag ska lämna några större avtryck efter mig men å andra sidan vet vi ju inte vad kommande 44 år har att erbjuda.

Presenter denna dag tages tacksamt emot ;)
Återkommer senare

Kanske skulle fira med en cigarett....... näääääää


Kommentarer
Postat av: Minna

stort grattis Drake! Drakar lever i minst 100 år så du har många långa år kvar att njuta och sätta dina avtryck

2012-05-06 @ 20:21:33
URL: http://minna-tjejmamma.blogspot.com/
Postat av: Mona

Grattis vännen! Åh, vad jag saknar dig! Tänkt att det nu är nio år sedan vi skildes åt vid stationen vid resecentrum... förståss att vi setts sedan dess men ändå! Hoppas att vi kan ses snart - kramar!

2012-05-06 @ 21:37:09
Postat av: Draken

Tack kära vänner för era kommentarer! Och du Mona, jag saknar dig också! HUR MYCKET SOM HELST! =) Kramisar

2012-05-07 @ 17:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0