radioskugga

Jag befinner mig i en avlägsen bergsby i Peru där jag forskar om myrors fortplantningsförmåga på hög höjd. Här har vi ingen täckning och just nu hänger jag i knävecken i en åtta meter hög tall men kommer snart att ramla ner eftersom jag är en aning otränad. När jag är tillbaka i civilisationen igen återupptar jag bloggandet men det kan ta tid för jag funderar på att ta svängen förbi Påskön. Är det där påskharen bor? Som sagt, jag har alltså ingen täckning förutom här uppe i taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllleeeeeeeeeeeennnnnnnnn.


Oj, det var nära ögat. Dags för lite välbehövlig vila så jag tar med mig gubben till vår egen stack! ;)
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0