Nytt hot

Här kommer ett nytt hot om att bloggen kommer att läggas ner. Jag har inget att skriva om och min fantasi är lika flödande som en bottenfrusen insjö! Tur att bloggen inte står för min försörjning för då hade jag varit riktigt fattig kan jag säga. Å andra sidan hade jag kanske haft mer att skriva om i ett sådant läge..... hur jag desperat försöker sälja svavelstickor eller letar pantburkar nattetid.

Jag kanske kan berätta att jag påbörjat en behandling för mina sömnstörningar och det ska bli spännande att se om det får effekt. Jag har fått ett läggschema vilket betyder att jag inte får lägga mig före midnatt och sedan ska jag kliva upp samma tid veckans alla dagar. Kontentan är att jag ska lägga mig sent och gå upp tidigt. Jippi, vilken lycka! Jag kommer att följa reglerna och jag tror att det kommer att fungera men vad jag ska ägna mig åt i flera timmar innan jag får hoppa i säng har jag ingen aning om. Kanske börja sticka eller virka halsdukar att ge bort i julklapp?

Hatar Nettoreklamen på tv! "Ja hetej Chalij, min mamma haj hanlat på Netto föj att spaja pengaj" Stör ihjäl mig på många reklamfilmer och det här är en av dem. Har en liten svacka i mitt annars så strålande humör som ni kanske märker. =/

Nu ska jag färga håret svart och raka av mig ögonbrynen. Vad gör ni andra en torsdagskväll?

Kommentarer
Postat av: Carolin

Vi andra läser ju din blogg såklart!! ;)
Å håller på att få kramp i magen å alla andra krämpor man får av att skratta så himla mkt. Först åt dina texter å så lagom när man kan andas igen så kommer d där roliga bilderna på slutet å så är d kört igen...you're killing me! Men sluta för f-n inte! Jag tycker om pinan:)
Just nu sitter ja annars å väntar på en tvättmaskin som ska sluta snurra så ja får hänga upp tvätten så att jag kan gå å sova. Varför ska ja alltid komma på att tvätta så sent?!
Ha en bra helg m kidsen!

2012-11-01 @ 22:37:30
Postat av: Draken

Du är ju för go du Carolin! Jag ska försöka fortsätta blogga, för din skull!!! Jag har sömnproblem och har börjat i terapi vilket innebär att jag fått ett sömnschema där jag måste vara uppe till 24.00. Så, kom hit med tvättkorgen så sköter jag tvätten åt dig! =)

2012-11-02 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0