Nattjobb önskas

Eftersom jag lagt mig till med den fantastiska vanan att vara vaken på nätterna så bör jag kanske förena nytta med nöje och ta ett nattjobb. Jag vill inte jobba inom vården för det har jag gjort och det är oerhört frustrerande att patienterna får sova och inte jag. Nej, jag tänker mig typ rörmokare. Jag har många passioner men två av de största, förutom det arbete jag redan har, är att rensa avlopp och att peta öron. Det sistnämnda ska ju alla förståsigpåare förstöra genom att sprida information om att det minsta man stoppa i örat är typ armbågen. Utöver detta så är ju antalet frivilliga med skitiga öron kraftigt begränsat så då återstår ju avlopp.

Jag bokstavligen älskar igengrodda avlopp och allra helst när det är stora hårtussar som man måste dra bort. Charmen är ju att det verkligen blir skillnad mellan stopp och icke-stopp! Kanske inte ska gå in mer i detalj gällande denna böjelse men har jag någon läsare med stopp i avloppet och som inte har något emot att jag kommer på nattbesök är det bara att hojta till! Vill ni dessutom ha rena öron så kan ni få det som en bonus! Dock utförs den rengöringen men betydligt smalare verktyg än en armbåge.

Kommentarer
Postat av: Mats. F

Du ä la go;)

2012-10-18 @ 22:32:25
Postat av: Mats F

Nu åker din blogg in under favoriter!
Kom just hem å kände mig sleten men nu är jag redigt pigg efter å läst blogg.
Hehe. Kanske vi får ta nattjobb ihop nurå?;))
Men jag slipper helst avloppsrensningar.

2012-10-18 @ 22:46:37
Postat av: draken

Åh vad roligt att jag har en ny läsare. Vi kan jobba natt tillsammans. Jag rensar avlopp så det slipper du! ;)

2012-10-19 @ 06:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0