Satinlakan

Igår shoppade vi nya lakan till sängen. Det blev värsta hotellkänslan och det var riktigt lyxigt att krypa ner i denna frasande värld av satin. Så underbart............i cirka en kvart! Sedan insåg jag att det var något som störde en aning där i paradiset. Värme! Jag höll på att dö av värmeslag och fick nästan en panikattack innan jag fick fäste i allt det glansiga och lyckades ta mig ur all fluff. Jooomaaalata eller vad en svordom nu kan heta på finska! Jag har ju redan en grundtemp på typ 45 grader och med dessa lakan så var jag nog i närheten av att självantända! Jösses, vad besviken man kan bli. Nu är det bara att sova med öppet fönster och kylklampar under madrassen för jag vägrar att göra mig av med mina lakan!

Idag ska jag träna skivstång. Det är ett tufft pass men jag är ju en tuff brud =/ Jag kanske ska öka vikten en aning. Vill ju inte skada mig så vad tror ni om att ha någon tyngd på stången idag, kanske 1,25 kilo kan räcka? Jag har ju märkt att folk tittar på mig när jag bara använt själva stången och dessutom bett min närmsta granne att vara beredd att ta emot ifall jag inte skulle orka. Nej, jag ljuger såklart! Jag har några vikter på men tänker inte avslöja hur tungt för jag vill ju inte riskera att någon av er smyganmäler mig till SM i tyngdlyft.

Maken gör köttbullar och jag tittar på tv; Riskfyllda förlossningar heter programmet och tro mig när jag säger att det blev lite småäckligt när de på tv står och dissekerar moderkakan samtidigt som maken kommer och stoppar en köttbulle i munnen på mig och frågar om det behövs mer krydda. '
 
 
Glöm inte uppvärmningen! =)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tror inte d har satin på Loka så i natt kan du få sova svalt iaf:)
Kan inte garantera att d ej bjuder på köttbullar dock, så var beredd på moderkakaflashback..... Skratt! Du e så himla kul!!!!

2012-10-15 @ 08:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0