Söndagsrapport

Jaha, då var det söndag igen då. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om söndagar i ärlighetens namn. Just den här är en aning grå och dessutom väntar ett skivstångspass framåt kvällen som jag inte direkt längtar efter. Det är skönt efteråt, jag vet, men jag hatar att bli svettig och trött. Det är en aning ångetsladdat att mitt i det jobbiga nästan drunkna i sin egen vattenflaska! Jag har ju berättat om denna träningsform tidigare så jag ska inte tjata mer om det nu.

Annars då? Jo, här i huset sprider sig en ljuvlig doft av kolakakor som maken lite random kom på att han måste baka, Jag bad honom låta bli men då påstår han att risken finns att han bli skjuten av sirapsbolagen eller sockerrörsodlarna för att han sviker dem. Jag tror att han ljuger... enda sättet att motstå det han bakar är att sy igen käften men det gör så förbannat ont så då blir det till att äta istället. Jag har sagt det förr och säger det igen; jag är gift med en feeder!

Ser just nu ett fat fullt av fettdrypande kolakakor som ropar på mig: Draken, kom och ta mig! Ja, jag kommer så till er läsare säger jag hej då så länge! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0