en liten sak till

K eldar i köket och jag trodde för ett kort tag att han skulle smygröka under fläkten men icke... han skulle bara färdigställa sin creme caramel. Denna sockerråtta är makalös. Men tillbaka till rökning och det jag skulle berätta. På den tiden jag rökte så var det bland det första jag gjorde på morgonen. Yrvaken vinglade jag nerför trappen och ut för att tända ciggen. Denna morgon var jag extra trött och blev SÅ yr i huvudet. Det snurrade så pass att jag tappade balansen och körde huvudet rätt in i dörrklockan. Knappen fastnade och en ilsken konstant ringsignal ekade över gården varpå varenda en som sov vaknade abrupt . Vi fick montera ner anläggningen för att få tyst på eländet och jag hade en bula i pannan i en vecka men nästa morgon stod jag där ute igen och bolmade... dock en bit från dörrklockan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0