Jag är tillbaka

Plötsligt händer det! Jag har så länge tänkt återuppta mitt bloggande men inte riktigt hittat den sista motivationen som behövts.... och i ärlighetens  namn inte heller kommit ihåg mitt inlogg. Här är jag nu i alla fall och jag har en vän som börjar på J att tacka för det. Han skrev något snällt på Fb och som den desperat komplimangstörstande individ jag är aktiverade jag bloggen så fort att jag höll på att bryta nacken av iver och hastig rörelse.
 
Jag kommer fortsätta i samma anda som tidigare där livets alla skeden och händelser blandas ihop i en enda röra av allvar blandat med humor. Vissa saker förstärks och förskönas medan andra gör sig bäst precis som de är. Ibland är jag arg, ibland glad och ibland tappar jag nappen och surar. Ja kära vänner, jag laddar för en comeback och hoppas på nya och gamla läsare. Jag har precis läst igenom några av mina gamla inlägg och jag måste erkänna att jag tycker att en del av det jag skrivit är riktigt roligt. Jag får tycka så för det här är min blogg och här bestämmer jag, Draken.
 
Så, är du redo att följa mig på nya äventyr? Om ja, på med säkerhetsbältet och peta i dig något lugnande för nu kör vi 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Äntligen!

2015-07-19 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0