varning för grovt inlägg

Jag kan erkänna att jag inte är någon hundälskare och jag fascineras över de som låter sina hundar slicka dem i ansiktet eller delar en glass med hårbollen. Det är direkt äckligt och ger mig spykänslor. Jag vet att en del läsare har hund och nu kommer ägna resten av kvällen åt att göra en voodoodocka av mig men tuff som jag är så fortsätter jag....

Idag satt vi på stan i solen när det kom förbi en mycket liten hund med svansen rätt upp i vädret. Det är här det kan upplevas som grovt men jag vill gärna prata lite om den hundens rövhål. Det var liksom större än hunden själv och ganska osmakligt designat måste jag säga. Varför har hunden svans om dess syfte inte är att täcka för ventilen? När denna lilla råtta sen har gjort sina behov och klemande matte/husse lyfter upp sin råtta i knät för att fortsätta dela glass eller pussas så kommer ju denna matte/husse att ha kraftiga DNA-spår på sina byxor. Fy bubblan vad äckligt. Hunden var i övrigt söt men den hade otur när aktern skapades.

Jag minns en hund som fanns på makens sida en gång i tiden, den hasade sig över svärmors mattor, speciellt trasmattan i köket. Det kliade i hundens röv och det är klart att den inte kunde klia sig med tassen men för fan.... jag tyckte att det var avskyvärt men det blev värre när några av de tvåbenta snudd på tyckte att det var lite sött att hunden hasade runt som en tok och lämnade sina avtryck. Den var också söt.

Ett helt oviktigt inlägg men det skiter jag i liksom den lilla råttan också gjorde tidigare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0