kvällen tips

Jag har snart kommit halvvägs till sängen så tidsplanen håller. Det värsta är väl att de 10 Propavanen hinner verka och att jag somnar strax utanför sovrummet. Då kanske jag inte bara har träningsvärk när jag vaknar på söndag utan även små fina liggsår lite här och där. I den bästa av världar ser maken sin chans till ett tungt marklyft och bär in mig i sängen.... men nu till mitt tips. Om ni inte redan testat så måste ni äta ostbågar ihop med choklad! Den kombinationen är det inte mycket som slår! Det är himmelskt gott. Det är så gott så se till att ni har en stor påse ostbågar och minst en 200 gr Marabou för ni kommer INTE kunna sluta äta. Att man sen luktar som en nedkissad hamster och har missfärgade tänder som en nedsupen parkbänksalkis gör inget alls! Min son förstår precis vad jag menar med denna ljuvliga kombo! Seså, dags att hasa vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0