Sveriges mästerkock

Jag ska söka till Sveriges mästerkock eftersom jag har en sån fantastisk rätt att erbjuda och överraska med. Jag ska laga potatismos med Nonstop i. Det åt jag som liten och bara jag tänker på det så börjar jag dregla. Potatis och choklad i kombination hör ihop lika bra som sol och hav. Vill man göra det lite mer avancerat steker man några fina fiskpinnar och äter till. De som känner mig vet att jag är mycket petig med mat. Jag är alltid oroad över vad för mat jag ska få när vi är bortbjudna. Är det svamp kan jag inte ens tvinga i mig det och serveras det minsta rött kött så får jag nästan en panikattack och tvingas fejka ett ep-anfall för att slippa äta. Det går bara inte! Idag ska ju maten vara så speciell att man inte ens kan se vad fan det är som ligger på tallriken. Att servera skum är ju oerhört populärt men ärligt talat, vem tycker att det är gott? Champagneskum låter ju flott men det dricker jag helst. Ska det vara skum ska det vara i form av tomte eller banan. Så mina kära läsare, våga prova potatismos med Nonstop så hamnar ni garanterat i himmelriket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kvällens GARV! 😂😂😂😂

2017-01-12 @ 22:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0