träningsvärk

Ojoj, hur ont i kroppen kan man egentligen ha utan att avlida? Jag har sån träningsvärk att herrn i huset fick hjälpa mig av med skorna när vi kom hem. Skulle jag bli jagad av en yxmördare så skulle han nog bli bra snopen när jag slet yxan ur händerna på honom och slog mig själv i huvudet för att slippa detta lidande. Jag är mycket väl medveten om att morgondagen riskerar att bli ännu värre så jag petar väl i mig en 10 Propavan till natten och tar en lååång sovmorgon framåt söndag,

Jag har helt tappat lusten att träna men jag tvingar mig iväg till det sabla gymmet och hoppas att lusten ska återvända men just nu lyser den med sin frånvaro. Maken tränar tungt och regelbundet och det är ju roligt, för honom! Sist jag var med lyfte han 180 kg medan jag kämpade med en 12-kilos kettelbell. Jag svor som satan själv och höll på att bryta foten när jag sparkade till den sabla kulan i ren ilska. Jag ska nog hålla mig till min kära crosstrainer med bra musik i lurarna. Kanske ska skaffa en egen PT om det nu finns någon sådan som står ut med mig.

Idag svor Trumpen presidenteden och jag svor på mitt håll att han vann valet. Denna vidriga karl ska nu styra stormakten USA och det kommer väl gå lika bra som med min träning. Oroande och ont i magen över detta skämt till gubbe. Att han dessutom tror sig vara Guds gåva till oss kvinnor så kissar man nästan på sig av skratt. Jag skulle hellre göra snuskiga saker med en daggmask än låta Trumpen ta i mig!

Nu är klockan snart 20.00 och det dags att påbörja vandringen från soffan till sängen. Jag räknar med att vara där runt 23.00 om allt går enligt plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0