Fredag i soffan

Jag fick googla stavningen av ordet karaktär. Det är något jag är i total avsaknad av. Ikväll har jag sugit i mig godis som en industridammsugare. Vi gick för att handla grönsaker och inte ens jag kan lura i er att lakritsbåtar och choklad hör till grönsaker. Jag älskar lakritsbåtar så till den milda grad att jag skulle offra en njure mot en årsförbrukning.

Den som säger att frukt är godis borde ha kastats tillbaka i rondskålen vid förlossningen! Frukt är något man tvingar i sig på samma sätt som penicillin vid sjukdom. Det känns lite bättre men är FAN inte gott.

Mellan chokladraparna så hann jag se lite på Lets dance. Tänk om vi vanligt dödliga fick vara med. Då skulle jag anmäla min man. Han dansar lika bra som en struts flyger! Det skulle bli underhållning på hög nivå och jag skulle såklart ha svinhöga mobilräkningar för att försöka hålla honom kvar till finalen. Han är bra på så mycket men dans hör inte till någon av hans talanger.

Nu är det dags att borsta de chokladbruna tänderna och sova. Drömmer kanske att jag seglar mot horisonten i världens största lakritsbåt! God natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga höga tankar om mig. Haha

2018-04-07 @ 07:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0