Ålderdom

Jag fyller snart 50 och kan inte fatta vart de senaste 20 åren tagit vägen! Lika lite förstår jag hur det kommer sig att jag fått vissa veck i ansiktet, försämrad syn och putmage. Det är jävligt äckligt att känna sig lurad på en massa år och att inte riktigt känna igen sig själv i spegeln. Jag har däremot inga problem med att åldras. Det är skönt att slippa vara så ängslig över vad andra ska tycka, trä in röven i för små stringtrosor och gå i alldeles för höga klackar. Idag minns jag inte vad andra tycker, mameluckerna sitter supersnyggt och klackarna är så pass höga att jag fortfarande kan gå utan att få svindel. Luvet är härligt och jag och min putmage njuter av att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0