Draken har krypit ur sin håla

Jag är tillbaka. Ibland kommer liksom livet imellan och så har det varit ett tag. Jösses vad det hänt saker sedan jag senast skrev men det som är mest aktuellt just nu är att överleva söndagen med tillhörande baksmälla.

Igår var vi på fest och även om jag inte är en storkonsument av alkohol så tål jag det sämre och sämre. Jag är sliten som en drängsko på 1800-talet! Inatt tillbringade jag tre timmar i fosterställning på grund av magkatarr orsakad av promillehaltig dryck. Jaja, ingen höll i mig och tvingade mig att dricka så är huvudet dumt får kroppen lida.

Jag har nyss hasat mig upp ur soffan och kastat tulpanerna som självdog för ett par dagat sedan. Jag stod inte ut med att de såg piggare ut än jag trots att de var döda. Helst skulle jag vilja sova bort denna dag men då ligger jag på minus hos övriga familjemedlennar inkl hund.

Jag ska från och med nu skriva lite oftare och jag lovar att nästa inlägg blir lite mer nyktert och drakenlikt. Nu ska jag ta min fetröv och bege mig ut i köket och döda blomflugor. Effektivt som fan dagen efter fest! Man liksom bara andas där de befinner sig och sen är det klart. Liken plockar jag upp en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0